اخبار امت: رقص و آواز خوانی یهودی‌ها به روی قبر اصحاب پیامبر اسلام
10/03/2023 | نویسنده: درویش طالقانی

Print


ویدیوی منتشر شده در کانال الجزیره انگلیسی  شبکه اجتماعی یوتیوب که لینک آن در پایان درج گردیده، نشان میدهد که شهرک نشینان متعصب «اسرائیلی» در قبرستان تاریخی باب الرحمه، در کنار مسجد الاقصی، بر سر قبور اصحاب پیامبر اسلام که در آنجا دفن استند آواز می خوانند و می‌رقصند. قبرستان اسلامی باب الرحمه با تاریخ 1400 سالۀ خویش  حاوی قبور بسیاری از مبارزین و مجاهدین مسلمان در تاریخ امت اسلامی به شمول اصحاب حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم از جمله عبادة بن صامت و شداد بن عوس رضی الله عنهم می‌باشد. در این قبرستان، مسلمانانی گمنام دیگری نیز دفن استند که در فتح بیت المقدس در دوران حضرت عمر فاروق رضی الله تعالی عنه و فتوحات سلطان صلاح الدین الدین ایوبی شرکت داشتند.
 این چنین حوادث در حال اتفاق می‌افتد که اکثریت کشورهای عربی و اسلامی به شمول عربستان سعودی که خود را میراث‌دار اسلام و زادگاه پیامبر اسلام می‌دانند؛ از ارزش‌های اسلامی و قبر بزرگان خویش حفاظت کرده نمی‌توانند که روز مره توسط پاهای نجس این یهودی‌ها لگد مال گردیده و مورد توهین و تحقیر قرار می‌گیرند.
حال برای رقصیدن یهودی‌های متعصب بر سر قبور مجاهدین مسلمان و صحابه بزرگوار، چه مانع وجود خواهد داشت؟ یهودی‌ها باید از چی کسی و کدام قدرت بترسند که به این بزرگان و چراغ‌های هدایت اسلام توهین نکنند؟! حاکمان سرزمین‌های اسلامی از عراق، امارت متحده عربی گرفته تا ترکیه همه در تلاش این استند تا روابط خویش را با این یهودی‌های منحوس عادی بسازند. یهودی‌ها میدانند که این اعمال که آنها انجام می‌دهند هیچ عاقبتی برای شان از طرف این حکام فعلی ندارد. لذا با جرأت تمام سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده بزرگان صحابه را توهین می‌کنند و روزمره  همچنان در حال تقویت شدن و بزرگ شدن استند.
با درک واقعیت حکام سرزمین‌های اسلامی بر تمام مسلمان‌ها لازم است که به این مسأله اساسی و مهم توجه داشته باشند و با تأسیس دولت مقتدر اسلامی از ارزش‌ها، بزرگان و سرزمین خویش دفاع کنند؛ چون بدون شک تنها دولت می‌تواند از ارزش‌ها، تاریخ و بزرگان اسلام دفاع کند که براساس اسلام ساخته شده باشد، نه اینکه در قید دولت-ملت و نشنلیزم حبس شده باشد.  

https://www.youtube.com/watch?v=ylr7wP5IZAM




   ارسال نظر