اخبار دعوت: یکی دیگری از ستاره‌های درخشان دعوت در لبنان افول کرد
04/17/2024 |

Print


﴿مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ
وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً﴾
ترجمه: در میان مومنان مردانی هستند که با الله سبحانه وتعالی راست بوده اند و در پیمانی که با او بسته اند، برخی پیمان خود را بسر برده اند و برخی نیز در انتظارند؛ آنان هیچ گونه تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده اند.  [الاحزاب:۲۳]

 دفتر  مطبوعاتیحزب التحریر – ولایه لبنان با پخش اعلامیۀ به تاریخ 1 شوال( عید فطر) سال 1445 خبر درگذشت یک‌تن از شباب مخلص، متقی و پاک طینت؛ "الحاج عبدالحلیم الخیاط ابو شفیق" را که صبح روز عید سعید فطر در راه الله سبحانه وتعالی به حق پیوست و تا آخرین رمق حیات‌اش در صفوف دعوت به سوی اقامۀ و اظهار دین مشغول بود، به امت اسلامی اعلام کرد.
حاجی ابوشفیق با وجود سن‌وسال بزرگ و بیماری در روزهای پایانی عمرش، مملو از روحیه و انرژی جوانی بود. او با ایمان کامل به نصرت الله سبحانه وتعالی باور داشت و همیشه در مورد آن صحبت می‌کرد و با درد و رنج شاهد اتفاقاتی بود که برای مردم مظلوم ما در غزه می‌افتاد. ایشان با درک این‌ واقعیت که سرزمین مقدس فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی از چنگ اشغال و استعمار یهود و نصاری رهایی نمی‌یابند مگر با حذف کامل حاکمیت دست‌نشانده‌ها و خائن‌ها و تاسیس خلافت راشده ثانی به منهج نبوت.
الله سبحانه وتعالی حاجی ابو شفیق (عبدالحلیم الخیاط) را رحمت کند. از الله سبحانه وتعالی استدعا می‌داریم که بهترین پاداش را به او عطا کند و او را در روز قیامت با پیامبران، صدیقین، شهدا، صالحین و یاران نیک محشور سازد. چشم‌ها

اشک می‌ریزد، دل‌ها غمگین می‌شود و از رفتن‌اش اندوهگین می‌شویم، ولی آن‌چه می‌گوییم که پروردگارمان را راضی و خشنود می‌کند.

﴿إِنَّا للهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُون﴾
ترجمه: ما از آنِ الله ایم و به سوی او باز می‌گردیم. [البقره:۱۵۶]

https://www.hizb-ut-tahrir.info/en/index.php/press-releases/lebanon/25963.html





   ارسال نظر